Φιλόλογοι

ΦΩΣΤΕΡΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ

Απόφοιτη του τμήματος της Μεσαιωνικής και Νεοελληνικής Φιλολογίας του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Ξεκίνησε να διδάσκει το 1993 σε φροντιστήρια μέσης εκπαίδευσης. Οι πολυπληθείς τάξεις και οι δυσλειτουργικές συνθήκες όσον αφορά την εκπαίδευση των παιδιών που αναλάμβανε να προετοιμάσει αλλά και ο ερχομός μιας θαυμάσιας κόρης, συνέβαλαν ώστε να νιώσει την επιθυμία να δημιουργήσει έναν δικό της χώρο εκπαίδευσης.

Αυτός δημιουργήθηκε το 1999, στη Λ. Βουλιαγμένης, όπου μαζί με άλλους δύο εκπαιδευτικούς και μια ομάδα καθηγητών, πολλοί εκ των οποίων είναι και τωρινοί συνεργάτες, διακρίθηκε για την ποιότητα, την εξατομικευμένη προσέγγιση των παιδιών και τα υψηλά ποσοστά επιτυχιών.Την επιτυχία του πρώτου φροντιστηρίου τη διαδέχτηκαν άλλα τρία. Το 2009 αποφάσισε να συστήσει από κοινού με τον μαθηματικό Γκέκα Θανάση το 4ο Ένεκα Παιδείας στην Άνω Γλυφάδα, στο οποίο και δραστηριοποιείται αποκλειστικά μέχρι σήμερα ως Διευθύνων Στέλεχος και εκπαιδευτικός , πλαισιωμένη από εκπαιδευτικούς – συνεργάτες χρόνων. Λόγω ιδιοσυγκρασίας και σπουδών διδάσκει αποκλειστικά έκθεση. Έχει συγγράψει βοηθήματα και για τις τρεις τάξεις του Λυκείου, τα οποία διατίθενται δωρεάν στους μαθητές του φροντιστηρίου. 

Έχει συμμετάσχει σε πολυάριθμα εκπαιδευτικά σεμινάρια και σε σεμινάρια επαγγελματικού προσανατολισμού. 
Στην δουλειά της συνδυάζει τις γνώσεις Ψυχολογίας με την πολύχρονη εμπειρία της ως εκπαιδευτικός καθώς και τη συνεχή της έρευνα πάνω σε οτιδήποτε σχετικό με τη μάθηση, ώστε να βελτιστοποιεί την μεταδοτικότητα της και να παρέχει το καλύτερο δυνατό στους συνεργάτες της και στους μαθητές της.

ΠΑΠΑΝΕΛΟΠΟΥΛΟΥ ΤΑΡΣΙΤΣΑ

H Παπανελοπούλου Ταρσίτσα είναι πτυχιούχος του φιλολογικού τμήματος της φιλοσοφικής σχολής του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων. Έλαβε ειδίκευση στα αρχαία ελληνικά και τα λατινικά. Από το 1997 άρχισε να εργάζεται σε μεγάλους φροντιστηριακούς οργανισμούς .

Από το 2009 συνεργάζεται με το φροντιστήριο «Ένεκα Παιδείας» διδάσκοντας τα μαθήματα των αρχαίων ελληνικών και λατινικών κατά αποκλειστικότητα στη β΄και γ΄λυκείου για τα οποία έχει συγγράψει και βοηθήματα- βιβλία για τα μαθήματα αυτά. Η επιθυμία για συνεχή βελτίωση και επανακατάρτιση καθώς και για εξέλιξη των παιδαγωγικών μεθόδων την ωθούν στο να συμμετέχει σε σεμινάρια και ημερίδες με εκπαιδευτικό και παιδαγωγικό περιεχόμενο.. Διακρίνεται για τη μεθοδικότητα, την ευσυνειδησία αλλά πάνω απ’ όλα για την πίστη και την αγάπη για αυτό που επαγγέλλεται και τα παιδιά. Ακολουθεί τον εύστοχο λόγο του Γ. Μπαμπινιώτη « Τα μυαλά των παιδιών δεν είναι δοχεία που πρέπει να τα γεμίσουμε, είναι σπίρτα που πρέπει να τα ανάψουμε.»

ΝΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ

Η Κωνσταντίνα Νακοπούλου είναι πτυχιούχος του Ιστορικού- Αρχαιολογικού του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Ξεκίνησε να διδάσκει από το 1994 το μάθημα της έκθεσης σε φροντιστήρια, καταρτισμένα στο μάθημα αυτό, στο κέντρο της Αθήνας, Η αγάπη της όμως για τα παιδιά σε συνδυασμό με το ανήσυχο πνεύμα της,την οδήγησαν να παρακολουθήσει πολυάριθμα εκπαιδευτικά σεμινάρια με στόχο την καλύτερη κατανόηση του εφήβου και την πληρέστερη ικανοποίηση των αναγκών του.

Συγκεκριμένα παρακολούθησε τα εξής σεμινάρια: “νέες εκπαιδευτικές μέθοδοι” ( Κ.Ε.Κ – Ακτέον), “συναισθηματική ανάπτυξη του παιδιού” ( εκπαιδευτικό κέντρο-Πολύτεχνο), “ αντιμετώπιση υπερκινητικότητας παιδιού ( εκπαιδευτικό κέντρο-Ευρυμάθεια), “ ενίσχυση σχολικής και εφηβικής αυτοεκτίμησης παιδιού ( Πανεπιστήμιο Αιγαίου), “ παιδαγωγικές και ψυχαναλυτικές προσεγγίσεις του εκπαιδευτικού έργου”( Εργαστήριο πειραματικής παιδαγωγικής Φ.Π.Ψ), προβλήματα συμπεριφοράς των εφήβων ( συμβουλευτικό κέντρο-Στήριξη),ο ενθουσιασμός στη σχολική τάξη ( Ελληνική Ένωση Προώθησης της Ρητορικής στην Εκπαίδευση), υποστήριξη και εμψύχωση του ανθρώπου ( Ρητορικός Κύκλος), ανάλυση ανθρώπινης συμπεριφοράς ( Αθηναϊκό Κέντρο Μελέτης Ανθρώπου)Τα τελευταία χρόνια συνεργάζεται με το φροντιστήριο “ Ένεκα παιδείας” και αξιοποιώντας τις επιστημονικές της γνώσεις σε θέματα παιδαγωγικής προετοιμάζει τους μαθητές της Β΄και Γ΄Λυκείου για την επίτευξη των στόχων τους.Στον ελεύθερο χρόνο της, συνεργαζόμενη με σχολεία και δήμους, .παραδίδει μαθήματα θετικής ψυχολογίας

ΚΟΥΛΠΑΣΗ ΕΛΛΗ

Είναι απόφοιτη του τμήματος Φιλολογίας -με ειδίκευση στη Γλωσσολογία- του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Έχει πολυετή πείρα σε φροντιστήρια μέσης εκπαίδευσης. Έχει παρακολουθήσει πολυάριθμα σεμινάρια και ημερίδες με θεματικό κέντρο τις μαθησιακές δυσκολίες και τις σύγχρονες τάσεις αντιμετώπισής τους, την διαφοροποιημένη διδασκαλία και τους τρόπους ενίσχυσης της αυτογνωσίας και αυτοπεποίθησης των εφήβων, στοχεύοντας στην υποστήριξη των μαθητών της που καλούνται να ανταποκριθούν στις αυξημένες απαιτήσεις του σύγχρονου εκπαιδευτικού συστήματος.

Πρόσφατα ολοκλήρωσε με επιτυχία τα επιμορφωτικά εξ αποστάσεως προγράμματα του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου «Σχολική Ψυχολογία» και «Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής- Υπερκινητικότητα». Γνώμονας σε όλες τις ενέργειές της είναι ο έφηβος με την ιδιότητα του μαθητή, καθώς και οι δυσκολίες που εκείνος αντιμετωπίζει καθημερινά στη διάρκεια της σχολικής του εκπαίδευσης, στοχεύοντας στην ανάδειξη των δυνατοτήτων του. Συνεργάζεται τα τελευταία οκτώ χρόνια με το φροντιστήριο Ένεκα Παιδείας -παρέχοντας παράλληλα τις υπηρεσίες της και σε άλλα εκπαιδευτικά κέντρα- που αποτελεί ένα δυναμικό περιβάλλον που μεγιστοποιεί τις ευκαιρίες ουσιαστικής μάθησης. Μάλιστα, διδάσκει κατά κύριο λόγο έκθεση, έχοντας εποικοδομητική και άμεση συνεργασία με τη διευθύντρια του φροντιστηρίου -που ειδικεύεται στο συγκεκριμένο γνωστικό αντικείμενο- αποσκοπώντας στην κατάλληλη προετοιμασία των μαθητών όλων των τάξεων του Λυκείου, ώστε να πετύχουν καλύτερα ακαδημαϊκά αποτελέσματα.

ΚΑΤΣΟΥΛΙΑ ΤΖΕΝΗ

Σπούδασε Κλασική Φιλολογία στη Φιλοσοφική σχολή του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων. Διδάσκει επί σειρά ετών σε φροντιστήρια μέσης εκπαίδευσης αρχαία ελληνικά, λατινικά και έκθεση. Εκτός από τις επιμέρους σημειώσεις για τις ανάγκες της διδασκαλίας, έχει συγγράψει βοηθήματα και για τις τρεις τάξεις του Λυκείου, όπως «Αρχαία Ελληνικά, Αδίδακτο κείμενο», «Αρχαία Ελληνικά, Γραμματική – Συντακτικό», « Φιλοσοφικός λόγος», «Ρητορικά κείμενα».

Έχει παρακολουθήσει εκπαιδευτικά σεμινάρια σχετικά με το επιστημονικό αντικείμενο και τις μεθόδους διδασκαλίας. Είναι παντρεμένη και έχει μια κόρη.

ΑΝΝΑ ΣΤΕΡΓΙΟΠΟΥΛΟΥ

Απόφοιτη του τμήματος  Φιλολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής Ιωαννίνων με ειδίκευση στον τομέα της Γλωσσολογίας.Μετά την ολοκλήρωση των σπουδών της ασχολήθηκε με την παράδοση ιδιαίτερων μαθημάτων σε μαθητές  Γυμνασίου και Λυκείου. Από το 2014 μέχρι σήμερα εργάζεται αποκλειστικά σε φροντιστήρια μέσης εκπαίδευσης. 

Παράλληλα με τις σπουδές της τελειοποίησε τις γνώσεις της στην αγγλική γλώσσα και στη χρήση ηλεκτρονικών υπολογιστών.
 Παρακολούθησε τις εργασίες του 8ου Διεθνούς Συνεδρίου Ελληνικής Γλωσσολογίας που διοργάνωσε ο Τομέας  Γλωσσολογίας   του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων και  συμμετείχε και στην ομάδα υποστήριξης της Οργανωτικής   Επιτροπής  του συνεδρίου. Επίσης παρακολούθησε τις εργασίες της 5ης Ετήσιας Ημερίδας που διοργάνωσε ο Τομέας Γλωσσολογίας  του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων.

ΒΟΥΤΣΙΝΑΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ

Γεννήθηκε στον Πειραιά. Σπούδασε ιστορία στο τμήμα Ιστορίας και Αρχαιολογίας του πανεπιστημίου Ιωαννίνων και αποφοίτησε από αυτό με άριστα το 1998. Ασχολήθηκε με την ταξινόμηση και την οργάνωση του αρχείου Λέανδρου Βρανούση στο Α.Σ.Κ.Ι. και παράλληλα έμαθε την τουρκική γλώσσα στο Ινστιτούτο Μελετών Νοτιοανατολικής Ευρώπης. 

Το 2003 - 2004 εργάστηκε στην Ο.Ε.Ο.Α. ΑΘΗΝΑ 2004 και συνέγραψε το εγχειρίδιο για την εισαγωγική εκπαίδευση των εθελοντών. Γεννήθηκε στον Πειραιά. Σπούδασε ιστορία στο τμήμα Ιστορίας και Αρχαιολογίας του πανεπιστημίου Ιωαννίνων και αποφοίτησε από αυτό με άριστα το 1998. Ασχολήθηκε με την ταξινόμηση και την οργάνωση του αρχείου Λέανδρου Βρανούση στο Α.Σ.Κ.Ι. και παράλληλα έμαθε την τουρκική γλώσσα στο Ινστιτούτο Μελετών Νοτιοανατολικής Ευρώπης. Το 2003 - 2004 εργάστηκε στην Ο.Ε.Ο.Α. ΑΘΗΝΑ 2004 και συνέγραψε το εγχειρίδιο για την εισαγωγική εκπαίδευση των εθελοντών.Γεννήθηκε στον Πειραιά. Σπούδασε ιστορία στο τμήμα Ιστορίας και Αρχαιολογίας του πανεπιστημίου Ιωαννίνων και αποφοίτησε από αυτό με άριστα το 1998. Ασχολήθηκε με την ταξινόμηση και την οργάνωση του αρχείου Λέανδρου Βρανούση στο Α.Σ.Κ.Ι. και παράλληλα έμαθε την τουρκική γλώσσα στο Ινστιτούτο Μελετών Νοτιοανατολικής Ευρώπης. Το 2003 - 2004 εργάστηκε στην Ο.Ε.Ο.Α. ΑΘΗΝΑ 2004 και συνέγραψε το εγχειρίδιο για την εισαγωγική εκπαίδευση των εθελοντών. Γεννήθηκε στον Πειραιά. Σπούδασε ιστορία στο τμήμα Ιστορίας και Αρχαιολογίας του πανεπιστημίου Ιωαννίνων και αποφοίτησε από αυτό με άριστα το 1998. Ασχολήθηκε με την ταξινόμηση και την οργάνωση του αρχείου Λέανδρου Βρανούση στο Α.Σ.Κ.Ι. και παράλληλα έμαθε την τουρκική γλώσσα στο Ινστιτούτο Μελετών Νοτιοανατολικής Ευρώπης. Το 2003 - 2004 εργάστηκε στην Ο.Ε.Ο.Α. ΑΘΗΝΑ 2004 και συνέγραψε το εγχειρίδιο για την εισαγωγική εκπαίδευση των εθελοντών.
           Από το 2000 έως σήμερα εργάζεται σε φροντιστήρια μέσης εκπαίδευσης ως φιλόλογος. Διδάσκει τα μαθήματα της Ιστορίας (θεωρητικής κατεύθυνσης και γενικής παιδείας) και της Έκθεσης. Το 2008 και το 2010 ήταν ο εισηγητής των θεμάτων στην Έκθεση των ΕΠΑΛ στις εξετάσεις προσομοίωσης της Ο.Ε.Φ.Ε. (Ομοσπονδία Εκπαιδευτικών Φροντιστηριούχων Ελλάδος).

Μαθηματικοί

ΡΟΥΣΑΚΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ

Ο Νίκος Ρουσάκης γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Αθήνα. Πήγε σχολείο στο Παλαιό Φάληρο και το 1996 πέρασε στο Μαθηματικό Τμήμα του Πανεπιστήμιου Πατρών στο οποίο και σπούδασε. Αποφοίτησε το 1999 και μπήκε με υποτροφία στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών του Καποδιστριακού Πανεπιστήμιου Αθηνών στο φυσικό τμήμα στον τομέα Αστρονομίας Αστροφυσικής και Μηχανικής.

Ταυτόχρονα ξεκίνησε να διδάσκει σε φροντιστήρια μέσης εκπαίδευσης εκπληρώνοντας το όνειρο του, να ασχοληθεί αποκλειστικά με τον χώρο της εκπαίδευσης και της διδασκαλίας. Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια πάνω στην διδασκαλία και στην εξέταση παιδιών με μαθησιακά προβλήματα, δυσλεξίας καθώς και σεμινάρια στην συμβουλευτική γονέων για παιδιά στην εφηβεία. Το 2009 δίδαξε ως αναπληρωτής καθηγητής στο 2ο Επαγγελματικό Λύκειο Καλλιθέας. Έκτοτε μέχρι και σήμερα διδάσκει ως καθηγητής στο Ένεκα Παιδείας . Όλα αυτά τα χρόνια της διδακτικής του εμπειρίας διατηρεί αμείωτο το ενδιαφέρον του για τις εξελίξει στα εκπαιδευτικά δρώμενα ώστε να ανταποκρίνεται με τον καλύτερο δυνατό τρόπο στις απαιτήσεις και τις προσδοκίες των παιδιών.

ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΒΑΛΙΑ

Απόφοιτη του τμήματος Μαθηματικών του Πανεπιστημίου Αθηνών .’Eκανε μεταπτυχιακές σπουδές ΜΒΑ στο πανεπιστήμιο Louisville στην Αμερική. Συνέχισε τις μεταπτυχιακές της σπουδές στο Πανεπιστήμιο Αθηνών με αντικείμενο τις Μαθησιακές Δυσκολίες, τη Δυσλεξία και τη Δυσαριθμησία. 

Ξεκίνησε να διδάσκει ως καθηγήτρια Μέσης Εκπαίδευσης το 2001. Κατά τη διάρκεια της πολυετούς διδακτικής εμπειρίας , δούλεψε ως εκπαιδευτικός σε Αμερικάνικο Κολέγιο και ως αναπληρώτρια σε δημόσια σχολεία Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης .

Παρακολουθεί συνεχώς συνέδρια και σεμινάρια σχετικά με το επιστημονικό της αντικείμενο και τις σύγχρονες παιδαγωγικές μεθόδους διδασκαλίας . Επίσης έχει παρακολουθήσει επιμορφωτικά σεμινάρια που αφορούν τη σχολική Ψυχολογία , τη διαπαιδαγώγηση στην παιδική και εφηβική ηλικία, καθώς και την αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών στην εκπαίδευση.Είναι παντρεμένη και έχει τρία παιδιά.

ΚΟΥΡΚΟΥΛΟΣ ΣΠΥΡΟΣ

Απόφοιτος του τμήματος Μαθηματικών του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων. Σίγουρος για την μελλοντική του ενασχόληση στον τομέα της εκπαίδευσης, ειδικεύτηκε στη Διδακτική των Μαθηματικών και σε τομείς των παιδαγωγικών και της ψυχολογίας του εφήβου, ώστε σήμερα να παρέχει με τις γνώσεις του και τη μεταδοτικότητα του, το καλύτερο στους μαθητές του.

Επιπρόσθετα, η πολυετής πλέον εμπειρία του στη διδασκαλία των Μαθηματικών όλων των τάξεων, η πληθώρα προσωπικών σημειώσεων και η αγάπη του για το μάθημα που διδάσκει, αποτελούν παραμέτρους για μια αποτελεσματική προετοιμασία των μαθητών του.

ΜΑΡΑΣ ΙΣΙΔΩΡΟΣ

Aπόφοιτος  της σχόλης εφαρμοσμένων μαθηματικών και φυσικών επιστημών του εθνικού μετσοβιου πολυτεχνείου με μεταπτυχιακές  σπουδές στην μαθηματική προτυποποίηση καθώς και στην διδακτική των μαθηματικών. Έχει συμμετάσχει σε πολυάριθμα συνέδρια μαθηματικών καθώς και σε σεμινάρια με έμφαση στην ανάπτυξη μεθόδων διδασκαλίας.

 Εστιάζει  στην  ανάδειξη της απλότητας του αντικειμένου μέσω της διδακτικής  διαδικασίας. Ένθερμος υποστηρικτής του μαθητοκεντρικού μοντέλου διδασκαλίας, στοχεύει πάντα στην πολύπλευρη ανάπτυξη των μαθητών, τόσο μέσω της δημιουργίας ερεθισμάτων  και κινήτρων, όσο και μέσω της  υποστήριξης και ενθάρρυνσης των παιδιών . Δεν ξεχνά ποτέ να αναφέρει  την σημασία της μεθοδικής δουλειάς τονίζοντας ότι οι αυθεντίες των μαθηματικών γίνονται δεν  γεννιούνται.Αγαπημένο απόφθεγμα : «οι καλύτεροι δάσκαλοι είναι αυτοί που σου δείχνουν  που να κοιτάξεις αλλά δεν σου λένε τι να δεις».

Φυσικοί

ΧΡΥΣΟΒΕΡΓΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ

Σπούδασε στην σχολή Θετικών Επιστημών, στο τμήμα Φυσικής του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Από το 1994 διδάσκει σε φροντιστήρια μέσης εκπαίδευσης. Έχει γράψει σημειώσεις και για τις τρεις τάξεις του Λυκείου.

Έχει συμμετάσχει σε εκπαιδευτικά σεμινάρια με τίτλους: «Διδασκαλία της Φυσικής σε παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες», «Οι σύγχρονες μέθοδοι διδασκαλίας της Φυσικής». Είναι παντρεμένος και έχει μια κόρη.

ΠΑΡΑΣΚΕΥΟΠΟΥΛΟΣ ΣΩΤΗΡΗΣ

Απόφοιτος του τμήματος Φυσικής, της σχολής Θετικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Πατρών. Διδάσκει σε φροντιστήρια μέσης εκπαίδευσης από το 1993. Το 2009 ξεκίνησε τη συνεργασία του με το φροντιστήριο “ Ένεκα Παιδείας” στην Άνω Γλυφάδα, με το οποίο συνεργάζεται αποκλειστικά μέχρι και σήμερα.Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια παιδαγωγικής κατάρτισης καθώς και σεμινάρια χρήσης νέων τεχνολογιών στο χώρο της εκπαίδευσης.

Έχει συγγράψει σημειώσεις για τις τρεις τάξεις του Λυκείου και στο μάθημά του έχει εντάξει νέες τεχνολογίες όπως παρουσιάσεις στο PowerPoint, ψηφιακά τεστ και παρουσιάσεις εικονικών εργαστήριων στο διαδραστικό πίνακα.Η μακρόχρονη διδακτική του εμπειρία καθώς και η συνεργασία του με αξιόλογους συνεργάτες συμβάλλουν στη δημιουργία ενός κλίματος το οποίο προάγει τη γνώση και οδηγεί τους μαθητές στην επιτυχία.

ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΥ ΕΥΤΥΧΙΑ

Γεννήθηκε στην Αθήνα.Σπούδασε Φυσική στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών.Εχει παρακολουθήσει μαθήματα παιδικής ψυχολογίας,μεθόδων διδασκαλίας φυσικής και εκπαίδευσης.

Έχει λάβει μέρος σε πρακτική άσκηση στο Πειραματικό Σχολείο Αθηνών και παρακολουθεί διαρκώς σεμινάρια που αφορούν την διδασκαλία και την εκπαίδευση. Είναι κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου Επιχειρησιακής Έρευνας και Ανάλυσης απο την Στρατιωτική Σχολή Ευελπίδων και του Πολυτεχνείου Κρήτης.

ΜΠΑΛΟΥΞΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

Απόφοιτος του τμήματος “Φυσικής” του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Ακολούθησαν μεταπτυχιακές σπουδές στο αντικείμενο των τηλεπικοινωνιακών δικτύων και του ηλεκτρονικού αυτοματισμού - προγραμματισμού στο τμήμα “Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών” του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών.

Εργάστηκε στα εργαστήρια “Ηλεκτρονικής και Αυτοματισμού” του τμήματος Φυσικής του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών καθώς και στα αντίστοιχα εργαστήρια του τμήματος “Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών” του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Εργάζεται εδώ και αρκετά χρόνια στα φροντιστήρια μέσης εκπαίδευσης “Ένεκα παιδείας”. 

Παρακολούθησε και παρακολουθεί πλήθος σεμιναρίων με θέματα που αφορούν την εφαρμοσμένη Φυσική, τα τηλεπικοινωνιακά, οπτικά και δορυφορικά δίκτυα, την επεξεργασία σήματος και τη βελτιστοποίηση αλγορίθμων. Έχει εκπονήσει πλήθος ερευνητικών εργασιών σχετικές με τα προηγούμενα θέματα. Έχει συγγράψει πλήθος σημειώσεων για το μάθημα της “Φυσικής” όλων των τάξεων του Γυμνασίου και του Λυκείου, καθώς και για το μάθημα της “Ανάπτυξης Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον” για την Γ’ Λυκείου.

ΚΑΛΤΣΑ ΜΑΡΙΑ

Η Μαρία Καλτσά είναι απόφοιτη του τμήματος Φυσικής του Πανεπιστημίου Κρήτης και κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών στο τομέα "Αστρονομία και Μηχανική".

Από το 2002 μέχρι και σήμερα εργάζεται σε φροντιστήρια Μέσης Εκπαίδευσης. Τα τελευταία έξι χρόνια συνεργάζεται αποκλειστικά με τα φροντιστήρια του ομίλου ΕΝΕΚΑ ΠΑΙΔΕΙΑΣ. Παράλληλα έχει συμμετάσχει σε συνέδρια και ερευνητικά προγράμματα με θέμα την Παρατηρησιακή Αστροφυσική.

Στόχος της είναι μέσω της διδασκαλίας του μαθήματος να μυήσει τους μαθητές στο κόσμο της φυσικής επιστήμης κατανοώντας δύσκολες έννοιες και αποσαφηνίζοντας τον μηχανισμό λειτουργίας τους, ώστε να εμπεδώνουν και να διαχειρίζονται τη γνώση.

Χημικοί

ΑΥΓΕΡΙΝΟΥ ΕΥΓΕΝΙΑ

Γεννήθηκε στην Αθήνα το 1974. Αποφοίτησε το 1997 από το τμήμα Χημείας του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων . Το 1998 ξεκίνησε να διδάσκει σε φροντιστήρια μέσης εκπαίδευσης. Η επαφή της με τα παιδιά συνέβαλε ώστε να καταλάβει πως ο χώρος αυτός είναι αυτό που πάντα ήθελε . 

Μέχρι και σήμερα συνεχίζει τη διδακτική της πορεία με επιτυχία ,αμείωτο ενδιαφέρον και πολλή αγάπη για τα παιδιά- τους μαθητές της.Έχει λάβει μέρος σε εκπαιδευτικά σεμινάρια και σε εθελοντικές ομάδες εκπαίδευσης νέων. Ενημερώνεται και δραστηριοποιείται σε οτιδήποτε σχετικό με την εκπαίδευση,με σκοπό να βελτιώσει τις μεθόδους εκμάθησης και να παρέχει στους μαθητές της,που σέβεται , εκτιμά  και αγάπα  το καλύτερο δυνατό.

Βιολόγοι

ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΥ ΑΝΤΩΝΙΑ

Απόφοιτη του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου του τμήματος Βιολογίας με μεταπτυχιακές σπουδές στη Διδακτική των Βιολογικών μαθημάτων και στις Νέες Τεχνολογίες. Άρχισε να εργάζεται σε φροντιστήρια της μέσης εκπαίδευσης το 2008, διδάσκοντας μαθήματα Βιολογίας σε όλες της τάξης της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης καθώς και μαθήματα σε σχετικές ειδικότητες με τις σπουδές της σε μαθητές ΕΠΑΛ. 

Έχει συγγράψει βοηθήματα για τα δύο μαθήματα Βιολογίας που διδάσκονται στην Γ’ τάξη Ενιαίου Λυκείου. Ακόμη έχει συμμετάσχει σε εκπαιδευτικά συνέδρια με θεματολογία «Η Βιολογία στην Εκπαίδευση» παρουσιάζοντας ερευνητικές εργασίες αλλά και έχει παρακολουθήσει αρκετά σεμινάρια σχετικά με την εκπαίδευση και τη ψυχολογία, τα οποία τη βοήθησαν αρκετά στο διδακτικό της έργο.

Οικονομολόγοι

ΚΑΛΟΓΕΡΑΚΟΥ ΙΩΑΝΝΑ

Απόφοιτη του τμήματος Οικονομικής Επιστήμης του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Συνεργάζεται με τα φροντιστήρια Ένεκα Παιδείας από το 2011. Έχει λάβει συμπληρωματική εκπαίδευση στον τομέα της «Παιδαγωγικής Επιμόρφωσης Οικονομολόγων» και στην «Ανάπτυξη Επιχειρηματικών Δεξιοτήτων» του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. 

Έχει συμμετάσχει στη συγγραφή του σχολικού βοηθήματος «Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων – Management» το οποίο εκδόθηκε το 2013 ενώ από το 2012 αποτελεί επιστημονικό συνεργάτη των site «www.aoth.edu.gr» και «www.aode.gr» που αφορούν τα μαθήματα των Αρχών Οικονομικής Θεωρίας και των Αρχών Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων της Γ’Λυκείου.